Vaillant VHR 30-34/5-5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 962 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vaillant VHR 30-34/5-5 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jos 01-02-2021

Gaf slecht warm water na nieuwe installatie.

Geschreven voor: Vaillant VHR 30-34/5-5

Nadat we een nieuwe ECOTEC hadden laten plaatsen gaf deze al vrijsnel problemen. Water werd niet warm en de verwarming kwam traag op gang.
Uit eigen ervaring hebben we het warm water gecontroleerd op een kraan zonder thermostaat. Als deze niet inorde is geeft dit een beduidend verschil met je instelling.
Nadat we de ECOTEC online hebben geregistreerd de dienst na verkoop gebeld. Deze maakte direct een afspraak in dezelfde week!
Na controle van de monteur bleek een sensor defect te zijn en stonden de instellingen niet goed.
Binnen een half uur was alles opgelost en vielen alle kosten onder garantie.
Instelling van een ECOTEC komt vrij nauw.

Pluspunten

• Verbruik
  • Gebruiksvriendelijk
  • Dienst na verkoop

Koning 15-01-2020

Vaillant doorstromer en service

Geschreven voor: Vaillant VHR 30-34/5-5

Eind augustus heb ik een doorstromer gekocht van vaillant 14l.
Kostprijs 700euro
Na 4 maanden zal er al een gaatje in de leiding van het water. Gelukkig optijd gezien voordat ik waterschade had.
Gebeld voor herstelling na 1 maand zelf mieten bellen naar de technische dienst, na een week kwam er iemand om te kijken en zij dat mijn gasleiding niet in orde was en daarom geen herstelling kon laten inplannen. (Leiding niet in orde omdat de gaskoppelingen van de gamma kwamen en dus niet volgens de normen zouden zijn naar zijn weten) Na dat ik het blad had geteken dat hij pas ging komen na verandering gasleiding vroeg hij 100 euro.
Dit heeft dus niets met de kappote doorstromer te maken. Dit wil ik natuurlijk niet betalen, maar zullen ze dus waarschijnlijk geen herstelling willen uitvoeren.
Dus veel sterkte als je koopt bij vaillant

Minpunten

• Slechte service bij herstelling
  • Levensduur 4 maand
  • Extra ongewenste kosten
  • Lange wachttijd